بذاربه حساب تنهاییم...

آی زندگی...

حرفای دلم...

بذاربه حساب تنهاییم...

خدایـــــــا...

این روزهـاحرف هایم بوی ناشکری میدهنــد...

امـــــاتــــو

به حســاب تنهـــایی ودردی که میدانی بگــذار...

 

 



نظرات شما عزیزان:

ساسانم
ساعت15:50---13 مرداد 1393
من هانم که اگر دوست مرا یاد کند/// به صفای قدمش دیده خود فرش کنم


الی
ساعت8:51---1 مرداد 1393
تنها نشسته ام و چای مینوشم و بغض میکنم
هیچکس مرا به یاد نمی آورد
این همه آدم روی کهکشان به این بزرگی
و من حتی آرزوی یک نفر هم نبودم . . . . . .


ماهان
ساعت14:03---29 تير 1393
در سندی معتبر آمده دختران وقتی بیشتر از سه نفر یه جا جمع میشن میتونن حتی رابطه لیلی و مجنون رو هم خراب کنند !

پاسخ:بعضی ازاین پسراهستـــــــن فک میکنن هرکاری که خودشون میکننودختراهم میکنن!والاااااا


ماهان
ساعت16:28---28 تير 1393
تلخم درست مثل خنده بی حوصله

مثل قهوه بی شکر

مثل شکلات تلخ نگاه تو که بی رحمانه وسوسه ام می کند


الی
ساعت7:31---26 تير 1393
شکستن دل کسی که عاشق توست کاره ساده ایست
اگر راست میگویی دل کسی را بشکن که عاشقش هستی…!!


نیلوفر246
ساعت15:49---25 تير 1393
حرف تلخ : دوستت دارم اما.....
حرف شیرین ..... : ...اما دوستت دارم.......
به همین سادگی میشه دل به دست اورد یا دل شکوند........
.........اما دوستت دارم عزیزترین کسم :


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در شنبه 21 تير 1393برچسب:, ساعت 13:51 توسط پروانه |